firkálmányok

minden napra egy firka

Friss topikok

  • zécsiTi: Köszönöm Valaki aki annyiszor olvassa, amennyiszer csak jól esik.. és nagyon jól estek szavai! (2018.08.09. 09:15) ketten
  • Ł....: Olvasnám még... (2017.07.28. 18:19) Démonharc
  • benyomano: Travis Bickle: Egyszer majd jön egy nagy eső, és elmossa az összes szemetet az utcákról. (2010.12.09. 16:22) záróra
  • zécsiTi: @benyomano: ez műhelytitok kérlek, műhelytitok... (2010.09.01. 13:29) день рождения
  • benyomano: Nem kapcsolódik egészen a témához, de szeretném megosztani az olvasókkal egy kortárs költő versét.... (2009.12.19. 17:01) csokoládé

2010.08.03. 22:16 zécsiTi

10 éves

tudom-tudom, kurva sokat írok az időről, (azaz elég sűrűn felbukkan az írásaimban) meg, hogy rohan, na meg, hogy öregszem meg ilyesmik, de már megint az van, hogy összejöttünk és már a 10 évesre.

igen, most volt a 10 éves érettségi találkozó. nem meglepő, hogy ismét fogom a fejem és már csak mosolygok, hogy ez azt jelenti, hogy már várom a 15 évest, hahaha- őszintén szólva ki a fene várja?!

na szóval elmentem és azt hiszem jobban éreztem magam, mint az előzőn, pedig sokkal kevesebbet italoztam és nem a pia teszi az...

jó volt kicsit barangolni a régi falak között és találkozni a 85%-al.

aztán beülni a régi padokba és kicsit mesélni magunkról, na de aztán, ez kurva érdekes volt/lett.

mért?

mert azon kaptam magam, hogy rajtam kívül egy ember volt, aki még hasonlóképp éli meg az életét:) azaz majdnem mindenki csak hajt, zsúfoltak a napjai, komoly kapcsolatban él és szinte alig van ideje magára: szórakozni, hobbinak és sportnak élni, na meg a barátoknak, jókat sörözni és még sorolhatnám.

majd elgondolkodtam, hogy vajon én csesztem el? én csinálom esetleg rosszul vagy esetleg jól? mert ugye ha a százalékos megoszlást nézzük, a helyzetem siralmas, de valahol még sem gondoltam/gondolom így.

igazából tök mindegy, ki melyik úton éli meg és éli le a kis életét, valahol az számít, hogy az adott percben jól érzi-e magát és tud-e boldog lenni, ki így ki úgy...

és ennek tükrében azt hiszem, nekem ez a fajta életvitel még mindig megfelel és megfelelő.

még...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://firkalmanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr772197041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása