firkálmányok

minden napra egy firka

Friss topikok

  • zécsiTi: Köszönöm Valaki aki annyiszor olvassa, amennyiszer csak jól esik.. és nagyon jól estek szavai! (2018.08.09. 09:15) ketten
  • Ł....: Olvasnám még... (2017.07.28. 18:19) Démonharc
  • benyomano: Travis Bickle: Egyszer majd jön egy nagy eső, és elmossa az összes szemetet az utcákról. (2010.12.09. 16:22) záróra
  • zécsiTi: @benyomano: ez műhelytitok kérlek, műhelytitok... (2010.09.01. 13:29) день рождения
  • benyomano: Nem kapcsolódik egészen a témához, de szeretném megosztani az olvasókkal egy kortárs költő versét.... (2009.12.19. 17:01) csokoládé

2010.08.15. 22:42 zécsiTi

день рождения

mostanság folyamatos időzavarban vagyok, azaz jóval később publikálom az adagot, mint ahogy megírom azt.

azon kaptam magam, hogy újra eltelt egy év és megint anyum azzal fogad reggel, hogy fiacskám boldog születésnapot.

ejj a fenébe gondoltam, már megint ez a fránya nap van, mivel én soha életemben nem nagyon tudtam örülni ennek az alkalomnak, vagyis nem nem örülni, hanem inkább kiemelten kezelni nem sikerült, nem jelentett túlzottan soha semmit, egy átlagos nap volt csak és marad is, ha addig élek is. meddig is?

de végül eltelt, nem változott sok minden, kaptam egy adag üzenetet, meg telefont, hogy boldogot, örültem is neki, de végül is sokat nem nyom a latba, ezek csak felszínes dolgok ugye...

érdekesség, hogy olyan embereknek is eszébe jutottam, akiknek már nagyon régen nem szerepelek az életében, azaz arról a felvonásról már lehullt a függöny, és persze ezt megfordítva is le tudom vezetni, na meg akiktől jól esett volna, de mégse. na hát ilyen is van:)

majd rájöttem, hogy azért nem szeretem ezt a napot, mert ilyenkor kicsit én vagyok a középpontban, valahogy meg szerepelni nem igazán szeretek.

de elhatároztam, hogy a következőt nagyon fogom élvezni. mért?

mert ugye elég kerek lesz, úgy nagyjából 20, végre:) nekem megfordult az óra és visszafelé jár/kel az a mutató. remélem valami kiválasztott vagyok, remélem!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://firkalmanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr812224358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benyomano 2010.08.19. 12:47:49

Jövőre már 30 leszel Öcsi, ne terelj:)

zécsiTi 2010.09.01. 13:29:47

@benyomano: ez műhelytitok kérlek, műhelytitok...
süti beállítások módosítása