firkálmányok

minden napra egy firka

Friss topikok

  • zécsiTi: Köszönöm Valaki aki annyiszor olvassa, amennyiszer csak jól esik.. és nagyon jól estek szavai! (2018.08.09. 09:15) ketten
  • Ł....: Olvasnám még... (2017.07.28. 18:19) Démonharc
  • benyomano: Travis Bickle: Egyszer majd jön egy nagy eső, és elmossa az összes szemetet az utcákról. (2010.12.09. 16:22) záróra
  • zécsiTi: @benyomano: ez műhelytitok kérlek, műhelytitok... (2010.09.01. 13:29) день рождения
  • benyomano: Nem kapcsolódik egészen a témához, de szeretném megosztani az olvasókkal egy kortárs költő versét.... (2009.12.19. 17:01) csokoládé

2009.11.20. 12:09 zécsiTi

muzsika ereje

kisvárosi otthonomban a blokkban, egy egész szimfónikus zenekar mellett nőttem fel, tehetséges és tehetségtelen "zsenik" között.

bevallom a vasárnap reggeli muzsikálás soha nem állt a szívem legrejtettebb csücskéhez közel, de hagytam kicsit kóválygó fejembe belemásszanak a zene hamis kis hangjai, majd jó mélyen kopácsoljon tovább a vértől lüktető agyam bugyrában.

hangszerek megszólaltatása nem könnyű feladat, és szépen, tisztán játszani főleg nem kis kihívást és tudást igényel.

na már egy jó hamis trombita szó reggel 8kor megbüntet az életben elkövetett tetteimért.

próbáltam élvezni, próbáltam túlélni, próbáltam megszokni. mindhiába...

túlfejlődtem magam a zenén és már minimális az életemben a muzsika hangja.

vagyis pontosabban a befogadóképességem masszívan szűr, így kevesebb az értékelhető ritmus, amit hajlandó vagyok elfogadni és megszeretni.

de új távlatokat nyítottam ebben is, mint annyi mindenben mostanság és szerencsémre felfedeztem újra az igazi értéket az élet e szeletében.

 

 

 

 

 

 

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://firkalmanyok.blog.hu/api/trackback/id/tr221539274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benyomano 2009.11.20. 13:42:28

A törő gyereknek egyszer én is simán lenyomom a torkán a tubáját. Ami nem megy, nem tudom miért kell erőltetni. Veszek neki egy vadriasztót fujogassa azt baszod.
süti beállítások módosítása